مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 07:572014-11-27اقتصادي

دیپلماسی فرهنگی از دستادوردهای صنعت گردشگری است


صنعت گردشگری در گذرگاه توسعه فراگیرش به مرزهای نوین رسیده که نقش پردازی در عرصه های مختلف ازجمله فرهنگی، هنری و کارکردهای مختلف دیپلماسی به ویژه دیپلماسی فرهنگی را می توان از چشم اندازها و دستاوردهای مهم آن به حساب آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، رسول زرگرپور در همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در استان اصفهان اظهار کرد: گردشگری از دیرباز به منزله رویکرد مهم و جهان شمول در حیات فرهنگی، تاریخی، سیاسی و اقتصادی بوده تا جایی که امروز اهمیت و تاثیر بیش از پیش خود را در بهبود و تحکیم روابط کشورها در راستای هم زیستی مسالمت آمیز جهان آشکار ساخته است.

وی افزود: صنعت گردشگری در گذرگاه توسعه فراگیرش به مرزهای نوین رسیده که نقش پردازی در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی، هنری و کارکردهای مختلف دیپلماسی به ویژه دیپلماسی فرهنگی را می توان از چشم اندازها و دستاوردهای مهم آن به حساب آورد.

استاندار اصفهان، گردشگری را یکی از صنایع موفق در چند سال اخیر دانست و اضافه کرد: گردشگری به عنوان چشم اندازی روشن برای افزایش تولید ناخالص داخلی و اشتغال زایی پایدار در جهان مطرح است.

وی ادامه اداد: ایران نیز بر اساس سند چشم انداز 20 ساله گردشگری در سال 1404 باید 20 میلیون گردشگر خارجی را جذب کند که دور از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی فرهنگی از دستادوردهای صنعت گردشگری است

دیپلماسی فرهنگی از دستادوردهای صنعت گردشگری است