مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 06:272014-11-27سياسي

موضوع هسته ای بهانه ای بیش نیست


جبهه دیپلماسی یک جبهه بسیجی است و آنها نیز باید در برابر دشمن ایستادگی کنند گرچه هر روز دفاع از انقلاب هم اقتضائاتی دارد اما توفیق مذاکرات با دشمن طی این مدت باعث شده که نقاب نفاق را از چهره آنها کنار بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس انتظامی ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در همایش حماسی و نمایش اقتدار بسیجیان که در پارک لاله برگزار شده بود، ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) و هفته بسیج، اظهارداشت: انقلاب ما ادامه و امتداد نهضت عاشورا و ابا عبدالله الحسین است و حضرت امام خمینی (ره) این پرچم فرو افتاده را بلند کرد و قوی ترین قدرت استکباری را فرو نشاند و دستان استکبار و قدرت های جهان را قطع کرد.

وی با بیان اینکه برای دفاع باید در هر میدانی آماده و محیا بود، گفت: امام (ره)، این انقلاب اسلامی و مردمی را با فرمان تشکیل بسیج بیمه کرد گرچه ماهیت انقلاب ما بسیجی و مردمی است؛ ایشان هوشمندانه این نهاد باشکوه را ایجاد و ظرفیتی برای دفاع از انقلاب و استمراری برای حضور مردم پدید آورد، حقیقتاً بسیج نهاد جدیدی است که امام آن را پایه گذاری کرد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه بسیجیان در نظام ما حقیقت انقلاب ما هستند، خاطرنشان کرد: بسیجیان تبلور فداکاری، استقامت و از خودگذشتگی برای اسلام هستند و بسیجی یعنی از خود گذشتگی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع هسته ای بهانه ای بیش نیست

موضوع هسته ای بهانه ای بیش نیست