مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 06:172014-11-27سياسي

تمام مسائل کشور را نباید به مذاکرات1+5 پیوند زد


عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه ایران کشور توانمندی است و باید به توانایی های داخلی تکیه کنیم، گفت: تمام مسائل کشور را نباید به مذاکرات 5+1 و امیدهای خارجی پیوند بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باید تحریم ها فرصت شمرده شود و نه تهدید.

باید از این فرصت استفاده کنیم تا خود را از اقتصاد نفتی جدا کنیم به خود باوری رسیده و کشور را توسط دانشمندان اداره کنیم که الگوی اقتصاد مقاومتی رهبر بر همین اساس ارائه شده است.

وی با بیان اینکه نباید تمام امیدها به مذاکرات متصل شود تصریح کرد: اگر مذاکرات نیز به نتیجه برسد باز هم مشکلاتی برای حل کردن داریم.

حجت الاسلام تقوی با تاکید بر اینکه باید تیم مذاکره کننده پشتیبانی شوند، بیان کرد: این تیم باید به توصیه های رهبر توجه داشته باشند لبخند های آمریکا آنها را گول نزند چرا که آمریکا در طول تاریخ با شگردهای بسیاری سعی در گمراه کردن ما داشته است.

وی با بیان اینکه خطوط قرمزی در مذاکرات مشخص شده خاطرنشان کرد: نعمت هسته ای سرمایه دانشمندان ماست و هرگز نباید چرخ هسته ای از حرکت باز بماند، ما در حال حاضر قدرت هسته ای در دنیا هستیم و آمریکا باید آرزوی توقف این دانش بومی را به گور ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مسائل کشور را نباید به مذاکرات1+5 پیوند زد

تمام مسائل کشور را نباید به مذاکرات1+5 پیوند زد