مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 06:172014-11-27سياسي

تفکر بسیجی خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمن است


فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: با نشر و ترویج تفکر بسیجی در جامعه، می توان خانواده ها را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن واکسینه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سرهنگ فریبرز خزایی با اشاره به جنگ نرم گفت: دشمنان در این جنگ ترویج فرهنگ غربی را بین خانواده های ما در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: آنان با راه اندازی شبکه ها و تولید سریال ها مختلف در ماهواره تلاش می کنند تا بتوانند با متلاشی کردن بنیان خانواده، اعتقادات دینی مردم ما را تضعیف و فساد را در جامعه گسترش بدهند.

خزایی گفت: بسیج بنیاد در مقابله با جنگ نرم برنامه هایی در طی سال مانند نشست های مختلف با کارمندان در جهت نشر و ترویج تفکر بسیجی برگزار می کند تا بتواند این تفکر را بین آنان تبیین و نهادینه کند.

فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: تحقق این موضوع موجب افزایش ارائه خدمات و پاسخگویی سریع و دقیق کارمندان بنیاد به خانواده شاهد و ایثارگر می شود.

این مسئول حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و حاکم کردن تفکر بسیجی در جامعه را مهمترین ماموریت بسیج برشمرد و گفت: این نهاد در راستای تحقق این اهداف برنامه های مختلف فرهنگی برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمن است

تفکر بسیجی خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمن است