مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 03:522014-11-27سياسي

محمد خاتمی: کار روحانی درست است


حجت الاسلام سید محمد خاتمی اعتقاد دارد با حضور همه جانبه در انتخابات مجلس باید کاری کرد که صدای مجلس، صدای اکثریت جامعه باشد.

وی همچنین با تحلیل عملکرد حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری، - وی در پاسخ به پرسشی درباره میزان موفقیت روحانی گفت: باید دید که وضعیت چیست؟ معلوم است که آقای روحانی نتوانسته است به همه آن شعارها و رویکردهایی که داشته است، جامه عمل بپوشاند؛ خود ایشان هم مدعی این امر نیست.

شعارها یعنی ما به آن سو می رویم، حال این که چقدر در این سو پیش رفتیم، بسته به موانع، مشکلات و البته تدبیر و کارآمدی کسانی دارد که شعار هم دادند.

ممکن است بعضی وقت ها هم انتقاد و مشکلی باشد مبنی بر این که می شد بهتر از این کار کرد؛ چنان که در دوره ما هم اشکال بسیاری می تواند وارد باشد اما بخش عمده این است که چقدر می توانستیم انجام دهیم؟ خوشبختانه دولت جناب آقای روحانی در عرصه های مختلف اقتصادی، بین المللی، داخلی، سیاسی و فرهنگی از رویکردهایی که داشته، روی برنگردانده است.

نمونه آن همین وزارت آموزش عالی است.

به هر حال آقای روحانی رویکردی برای دانشگاه دارد که مورد قبول ما هم هست، البته مورد قبول بخش هایی از جامعه نیست اما روی این رویکرد ایستاده و هزینه هم پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد خاتمی: کار روحانی درست است

محمد خاتمی: کار روحانی درست است