مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 03:522014-11-27اقتصادي

افزایش 80 درصدی اعتبارات میراث فرهنگی و گردشگری بوشهر


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر گفت: اعتبارات این سازمان در سال جاری 80 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدابراهیم فروزانی عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: گام های بسیار مهمی به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری در استان و رونق این صنعت صورت گرفته است.

وی به برخی نقاط گردشگری استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: سواحل بسیار زیبای استان بوشهر به طول 900 کیلومتر، آثار تاریخی، زیستگاه های جانوری و پرندگان و بندر سیراف و .

.

بخشی از این ظرفیت ها هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر افزود: ظرفیت های بالایی در بخش گردشگری استان بوشهر شاهد هستیم و می توان با استفاده از این ظرفیت ها زمینه را برای حضور گسترده گردشگران در ایام مختلف سال فراهم ساخت.

وی از تلاش برای توسعه گردشگری دریایی در استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: استان بوشهر با استان های فارس و اصفهان که استان های گردش پذیری هستند فاصله زیادی ندارد و می تواند در زمینه ترانزیت گردشگران به این استان ها فعالیت کند.

فروزانی از تخصیص 50 میلیارد ریال اعتبارات ملی طی هشت ماه گذشته برای تکمیل طرح های عمرانی گردشگری و میراث فرهنگی خبر داد و بیان داشت: هفت میلیارد ریال اعتبار برای تدوین طرح جامع گردشگری استان بوشهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 80 درصدی اعتبارات میراث فرهنگی و گردشگری بوشهر

افزایش 80 درصدی اعتبارات میراث فرهنگی و گردشگری بوشهر