مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 00:522014-11-26سياسي

روحانی: باعبور ازهمه گردنه ها به پیروزی خواهیم رسید


رییس جمهوری، شهدای هسته ای را مظهر مقاومت و ایستادگی در راه توسعه، عظمت و سربلندی ملت ایران دانست و اظهار داشت: به فضل الهی باوجود همه مانع تراشی دشمنان،ضمن حفظ همه دستاوردهای شهدای عزیزمان بویژه شهدای عرصه علم و فناوری، از همه گردنه ها عبور کرده و به پیروزی خواهیم رسید.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی چهارشنبه شب در ادامه برنامه های مستمر خویش به منظور دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و در آستانه سالروز شهادت دکتر مجید شهریاری، در منزل این شهید والامقام حضور یافت و از مقام برجسته شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای هسته ای تجلیل کرد.

رییس جمهوری، شهید شهریاری را از دانشمندان و متفکرین برجسته هسته ای کشور توصیف کرد و گفت: دشمن حساب شده این عزیزان را مورد هدف قرار داد و هدف اصلی آنها این بود که جوانان و دانشمندان ما را از حضور در این مسیر بترساند تا تسلیم شوند، اما امروز جوانان ما مصمم تر و با جدیت بیشتری در این عرصه به تلاش های خود ادامه می دهند.

رییس جمهوری در این دیدار با اشاره به تقارن ایام شهادت دکتر شهریاری و مذاکرات هسته ای اخیر کشورمان اظهار داشت: در روزهای اخیر در زمینه هسته ای یک گام دیگر برای احقاق حقوق ملت ایران جلوتر رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: باعبور ازهمه گردنه ها به پیروزی خواهیم رسید

روحانی: باعبور ازهمه گردنه ها به پیروزی خواهیم رسید