مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 22:272014-11-26اقتصادي

مدیر جهاد کشاورزی نطنز خبر داد بهره برداری از طرح انتقال آب قنات روستای متین آباد


طرح انتقال آب قنات روستای متین آباد به بهره برداری رسید.

- " از نطنز، عبدالرضا مهدی بادی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات پمپاژ و انتقال آب قنات روستای متین آباد به طول 400 متر به بهره برداری رسید.

وی افزود: یکی از مشکلات قنوات روستای متین آباد کم بودن شیب کوره وکانال آب رسانی از مظهر قنات تا مزرعه است که برای رفع این مشکل در روستای متین آباد در فاصله 400 متری از مظهر قنات  یک باب استخر تنظیم آب ساخته شد که آب قنات پس از ورود به این استخر به طول 400 متر پمپاژ شده و با ارتفاع مناسب به روستا و مزارع و باغات مربوطه می رسد.

مدیر جهاد کشاورزی نطنز تصریح کرد: در بازدید از طرح فوق کشاورزان روستا از اجرای موفق این طرح اظهار رضایت کردند و طرح به صورت آزمایشی به بهره برداری رسید و در دهه فجر نیز به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

وی همچنین در مورد قنات طرق رود اظهار کرد: با هماهنگی آب و خاک مدیریت جهاد کشاورزی  شهرستان و با صرف اعتباری بالغ بر 80 میلیون ریال از محل منابع دولتی و همچنین جمع آوری مبالغی از محل خودیاری مالکین، لایروبی و مرمت سه رشته از قنوات محله پایین طرق رود انجام شد.

مهدی بادی افزود: این اعتبارات صرف اجرای عملیات سنگ تخت و نصب دریچه ها و لایروبی قنوات مذکور شد که خوشبختانه افزایش آب دهی و رضایت بهره برداران را نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جهاد کشاورزی نطنز خبر داد بهره برداری از طرح انتقال آب قنات روستای متین آباد

مدیر جهاد کشاورزی نطنز خبر داد بهره برداری از طرح انتقال آب قنات روستای متین آباد