مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 20:222014-11-26سياسي

رییس دادگستری میناب تأکید کرد لزوم آشنایی بسیجیان با فناوری و تکنولوژی های جدید


رییس دادگستری شهرستان میناب بر لزوم آشنایی بسیجیان با فناوری و تکنولوژی های جدید تأکید کرد.

- " از میناب در شرق هرمزگان، منوچهر خیرخواه امشب در نشست مشترک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میناب با قضات ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از بسیج به عنوان تشکل و ساختاری تحسین برانگیز، با ارزش و بی نظیر یاد کرد و گفت: بسیج زاییده انقلاب و تفکر ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در هیچ جامعه و کشوری نمی توان نمونه و نظیری برای بسیج یافت کرد، اظهار داشت: با وجود اینکه بسیج به عنوان الگویی برای بسیاری از کشورهای انقلابی تبدیل شده، اما محال است همتای بسیج شود.

رییس دادگستری میناب در ادامه با اشاره به تعریفی از مقام معظم رهبری از بسیج که می فرماید بسیج، عبارت است از مجموعه ای که در آن، پاک ترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده اند.

بسیج، عبارت است از تشکیلاتی که در آن، افرادِ متفرّق و تنها، به یک مجموعه عظیم و منسجم و به یک گروه آگاه، متعهّد، بصیر و بینای به مسائل کشور و به نیاز ملت، تبدیل می شوند، مجموعه ای که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطرجمع می کند ، افزود: بسیجی واقعی کسی است که رفتار، منش و شخصیتش در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری میناب تأکید کرد لزوم آشنایی بسیجیان با فناوری و تکنولوژی های جدید

رییس دادگستری میناب تأکید کرد لزوم آشنایی بسیجیان با فناوری و تکنولوژی های جدید