مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 19:172014-11-26سياسي

فرمانده سپاه شهرستان عجب شیر: راه حل بسیاری از مشکلات تفکر بسیجی است


فرمانده سپاه شهرستان عجب شیر با بیان اینکه بسیجیان با تفکر بسیجی تا آخرین نفس پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم باشد بسیاری از مشکلات مردم حل می شود.

- " از عجب شیر، صالح رحمتی امشب در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: بسیجیان با تفکر بسیجی تا آخرین نفس پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی افزود: بسیج مجموعه ای است که در آن پاک ترین انسان ها و فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت دور هم جمع شده اند.

رحمتی اظهار کرد: بسیج مظهر وحدت مقدس میان افراد ملت بوده و برکات و اندیشه های آن از زمان هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: : اصلی ترین وسیله خدمتگزاری به مردم این است که در متن مردم بوده و همچون آن ها زندگی کنیم که اگر چنین تفکر بسیجی در جامعه حاکم باشد بسیاری از مشکلات مردم حل می شود.

فرماندار شهرستان عجب شیر نیز در این جلسه با تبریک 5 آذر روز صدور فرمان حضرت امام مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی به درایت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: آن زمان که هنوز جنگی نبود امام(ره) پیش بینی همه جوانب را کرده بودند و فرمان تشکیل بسیج به عنوان نیرویی مردمی برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را صادر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه شهرستان عجب شیر: راه حل بسیاری از مشکلات تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه شهرستان عجب شیر: راه حل بسیاری از مشکلات تفکر بسیجی است