مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 17:272014-11-26اجتماعي

با همکاری میراث فرهنگی کارگاه گلیم بافی در فهرج راه اندازی شد


با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، نخستین کارگاه گلیم بافی در بخش نگین کویر فهرج راه اندازی شد.

- " از فهرج، نخستین کارگاه گلیم بافی امشب با حضور امام جمعه فهرج در روستای االله آباد بخش نگین کویر فهرج راه اندازی شد و برای دور نخست، 20 نفر آموزش گلیم بافی را فرا می گیرند.

حسین سعیدنیا بخشدار فهرج در آیین راه اندازی این کارگاه با تشکر از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به دلیل توجه به بخش نگین کویر و با اشاره به محرومیت این بخش خواستار فراهم کردن زمینه آموزش دیگر رشته های مهارت آموزی در این بخش شد.

وی با بیان اینکه افرادی که در این کارگاه ها شرکت کنند، گواهینامه پایان مهارت دریافت دریافت می کنند، بیان کرد: هنرجویان در قالب مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات به صندوق مهر امام رضا (ع) معرفی می شوند.

سعیدنیا خاطرنشان کرد: برای راه اندازی این کارگاه 20 میلیون ریال از اعتبارات بخش خصوصی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هزینه شده است.

انتهای پیام/80013/غ10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همکاری میراث فرهنگی کارگاه گلیم بافی در فهرج راه اندازی شد

با همکاری میراث فرهنگی کارگاه گلیم بافی در فهرج راه اندازی شد