مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 15:422014-11-26ورزشي

قلعه نویی به نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال با ذوب آهن نرسید


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل تأخیر در پرواز تیمش به اصفهان، به نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان نرسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قرار بود امیر قلعه نویی از ساعت 19 امروز در باشگاه ذوب آهن اصفهان پاسخگوی سئوالات خبرنگاران رسانه های گروهی باشد که به دلیل تأخیر پرواز به نشست خبری پیش از این دیدار نرسید.

قرار بود بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم استقلال تهران برای دیدار روز پنجشنبه خود مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با پرواز ساعت 17:20 وارد اصفهان شوند اما به دلیل تأخیر در پرواز این اتفاق صورت نگرفت.

مجتبی حسینی، سرمربی تیم ذوب آهن از ساعت 18:30 امروز پاسخگوی سئوالات خبرنگاران رسانه های گروهی بود اما قلعه نویی در این نشست غایب بود.

استقلالی ها پس از ورود به اصفهان، در هتل سفیر مستقر شده و برای دیدار روز پنجشنبه خود مقابل ذوب آهن اصفهان آماده می شوند.

تیم تهرانی بعد از شکست مقابل پرسپولیس تهران در شهرآورد سرخابی ها، انگیزه بسیاری برای کسب پیروزی مقابل ذوب آهن در جام حذفی دارد.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 17:20 پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه نویی به نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال با ذوب آهن نرسید

قلعه نویی به نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال با ذوب آهن نرسید