مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 14:172014-11-26حوادث

انهدام باند سرقت مسلحانه در مشهد


چهار مرد و چهار زن که از اعضای اصلی باند سرقت های مسلحانه در مشهد و نیشابور بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا- منطقه خراسان، سردار بهمن امیری مقدم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرستان نیشابور در تیرماه امسال توسط دو جوان نقابدار، سارقان مسلح با شلیک گلوله یکی از ماموران انتظامی و دو شهروند را مورد اصابت گلوله قرار داده و چهار کیلوگرم طلا را به سرقت بردند.

وی افزود: کارآگاهان خراسان رضوی و نیشابور با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع تحقیقات خود را آغاز کردند و بررسی های پلیسی حاکی از آن بود که سارقان با یک دستگاه خودروی مسروقه پژو پارس از صحنه گریخته اند.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: تحقیقات گسترده پلیسی با ردزنی های اطلاعاتی ادامه یافت تا این که پس از گذشت چهار ماه، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به اطلاعات و سرنخ های دقیقی دست یافتند که منجر به شناسایی اعضای باند و مخفیگاه آنان در مشهد و نیشابور شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه پلیس در این عملیات ضربتی چهار مرد و چهار زن که از اعضای اصلی باند سرقت های مسلحانه هستند، دستگیر کرد، افزود: در بازرسی از محل یک قبضه اسلحه جنگی، دو دستگاه خودروی سواری و دو کیلوگرم طلای مسروقه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سرقت مسلحانه در مشهد

انهدام باند سرقت مسلحانه در مشهد