مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 13:322014-11-26سياسي

پیام تبریک رییس دانشگاه آزاد به دکتر فرهادی


دکتر میرزاده با صدور پیامی، ضمن تقدیر از اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، انتخاب دکتر فرهادی را به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، متن پیام به شرح زیر است: "بسمه تعالی برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد فرهادی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای سلام و آرزوی بهروزی لازم می­ دانم موفقیت جنابعالی را در جلب نظر و اعتماد ریاست محترم جمهور و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در سپردن سکان هدایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دستان امین، توانا و کارآمد شما تبریک عرض کنم.

بی گمان حضور جنابعالی که سابقه درخشانی در وزارتخانه ­های علوم و بهداشت داشته ­اید و همواره خردورزی و اعتدال­گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده ­اید، نویدبخش آینده ­ای پرامید و روشن برای دانشگاه و دانشگاهیان است.

از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز که با اعتماد خود به جنابعالی آرامش و ثبات را به وزارتخانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه ها بازگرداندند، صمیمانه تشکر می­ کنم.

در مسیر پیش رو، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که سهم عمده کم ­نظیر و نقشی بی­ بدیل در توسعه و ارتقای فرهنگ و آموزش عالی دارد، همراه و همگام شما خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس دانشگاه آزاد به دکتر فرهادی

پیام تبریک رییس دانشگاه آزاد به دکتر فرهادی