مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 12:372014-11-26حوادث

در 8 ماهه گذشته 406 نفر در تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی کشته شدند


فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی از کاهش 88 نفری تلفات جاده ای در استان در طول هشت ماهه گذشته خبر داد و گفت: در این مدت 406 نفر کشته شدند.

- " از تبریز، حسن فرجی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته حمل و نقل و سوانح رانندگی استان، با بیان اینکه پدیده حمل و نقل مسافر با وسیله شخصی از مشکلات بسیاری از کشورها بوده و علل بسیاری همانند بیکاری می تواند باعث ایجاد آن شود، اظهار کرد: حمل مسافر با وسایل شخصی ممنوع است و باید با صورت برنامه ریزی مناسب ساماندهی شود.

توقیف 160 دستگاه خودرو با خلافی بالای 10 میلیون ریال در اهر وی با بیان اینکه پلیس در برخورد با متخلفان رانندگی جدی است و از کوچک ترین تخلفات رانندگان چشم پوشی نخواهد کرد، گفت: تاکنون 160 دستگاه خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال توسط پلیس راه اهر توقیف شده است.

کاهش 88 نفری تلفات جاده ای در آذربایجان شرقی فرجی، از کاهش 88 نفری تلفات جاده ای در استان در طول هشت ماهه گذشته خبر داد و گفت: بر اساس این آمار، استان آذربایجان شرقی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی اضافه کرد: تعداد تلفات استان در این مدت 406 نفر بود.

وی گفت: بر اساس  آمار تلفات جاده ای پلیس راه استان در هشت ماهه اول سال جاری و آمار اعلامی پزشکی قانونی، محور تبریز - اهر با 71 نفر کشته خطرناک ترین و حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 8 ماهه گذشته 406 نفر در تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی کشته شدند

در 8 ماهه گذشته 406 نفر در تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی کشته شدند