مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 12:172014-11-26سياسي

رسایی عنوان کرد در صحن علنی مجلس به روحانی چه گفتم، چه شنیدم!


امروز رفتم کنار صندلی تکی ردیف اول که جایگاه اختصاصی رییس جمهور است و به روحانی گفتم: چرا اینگونه سخن گفتید؟ مگر به دنبال رأی آوری وزیری که معرفی کرده اید، - حجت الاسلام حمید رسایی در سایت شخصی اش نوشت: امروز معلوم بود تکلیف صندلی خالی کابینه مشخص می شود و گزینه پیشنهادی روحانی به دلیل تفاوت های علمی، مدیریتی و سیاسی با دو نفری که قبلا معرفی شدند و رأی نیاوردند، مورد قبول نمایندگان قرار می گیرد.

آقای روحانی امروز به مجلس آمده بود اما ظاهرا نه برای راضی کردن نمایندگان و رأی اعتماد گرفتن برای آقای فرهادی بلکه می خواست یکبار دیگر آرای لب مرزی و جایگاهش در افکار عمومی را به رخ نمایندگان مجلس بکشد و با زبان بی زبانی آنها را تهدید کند که اگر با من مخالفت کنید، در انتخابات آینده مجلس – که یک سال نیم دیگر است - رأی نخواهید آورد! ادامه مطلب را اینجا" بخوانید.

    مطلب فوق مربوط به سایر رسانه ها می باشد و انتهای پیام/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسایی عنوان کرد در صحن علنی مجلس به روحانی چه گفتم، چه شنیدم!

رسایی عنوان کرد در صحن علنی مجلس به روحانی چه گفتم، چه شنیدم!