مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 12:122014-11-26سياسي

تولیدات گوشتی کشور ممهور به "کدحلال" می شوند


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی از برنامه این نمایندگی برای رونمایی از "کد حلال" خبر داد و گفت: این کد برای اولین بار است که در ایران بر کشتارها و تولیدات گوشتی کشور درج می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه کلانتری در گردهمایی ناظرین شرعی و بهداشتی کشتارگاه های استان سمنان با اعلام این خبر، اظهارکرد: هفته آینده طی برنامه ای با حضور علما و مسوولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مزایا و ویژگی های "کدحلال" اضافه کرد: با درج این کد بر روی تولیدات گوشتی که عددی هشت رقمی است، ناظر شرعی و محل کشتار دام مشخص می شود.

کلانتری با اشاره به اینکه پس از رونمایی از این کد ظرف سه تا شش ماه در کشور اجرای آن توسعه می یابد اظهار کرد: این کد بر روی تمام کشتارهای داخل و حتی محصولات صادراتی ایران درج خواهد شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور از نظارت دقیق ناظران بر انجام ذبح شرعی دام در کشتارگاه های کشور خبرداد و گفت: با استقرار ناظران روند نظارت بر ذبح شرعی دام و طیور در کشتارگاه های کشور با دقت بیشتری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات گوشتی کشور ممهور به "کدحلال" می شوند

تولیدات گوشتی کشور ممهور به "کدحلال" می شوند