مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 12:072014-11-26ورزشي

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال گیتی پسند به مصاف تیم پایاسازه می رود


تیم فوتسال گیتی پسند در مصاف با تیم پایاسازه به دنبال کسب یک پیروزی پر گل و قاطع است تا آماده نتیجه گرفتن در دیدارهای مهم تر شود.

- " از اصفهان، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال فردا پنج شنبه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در یکی از دیدارهای این هفته تیم گیتی پسند میزبان تیم پایاسازه است.

گیتی پسند در حال حاضر جایی در بین تیم های مدعی ندارد، اما می تواند امیدوار باشد که با کسب حداکثری امتیاز و لغزش سایر تیم های مدعی بار دیگر به کورس مدعیان باز گردد.

شاگردان محمد کشاورز در مصاف با تیم پایاسازه می توانند به کسب یک برد پر گل امیدوار شوند تا هم تفاضل امتیازات خود را بالا ببرند و هم روحیه بهتری برای ادامه مسابقات کسب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، برنامه بازی های هفته دوازدهم به این شرح است: پنجشنبه 6 آذرماه، ساعت 16 گیتی پسند - پایاسازه مس سونگون - تاسیسات دریایی فرش آرا - ماهان تندیس قم شرکت حفاری - شهروند ساری مقاومت البرز - فردوسی مشهد شهید منصوری - میثاق تهران دبیری تبریز - شهرداری ساوه انتهای پیام/63006/ن10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال گیتی پسند به مصاف تیم پایاسازه می رود

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال گیتی پسند به مصاف تیم پایاسازه می رود