مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 12:022014-11-26ورزشي

سرپرست گل گهر: پرسپولیسی ها ما را دست کم گرفته اند


سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: با توجه به مصاحبه هایی که پرسپولیسی ها با رسانه ها داشته اند معتقدم آنها تیم گل گهر را دست کم گرفته اند و حتی علاوه بر خودشان استقلال را هم برنده بازی با ذوب آهن دانسته بودند.

- "رضا فتح آبادی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا - منطقه کویر، گفت: پرسپولیسی ها در مصاحبه هایشان خودشان را در جام حذفی رقیب استقلال دانسته بودند و برای دیگر تیم پایتخت نیز خط و نشان کشیده بودند اما تیم ما هم سپاهان و مسجد سلیمان را از پیش رو برداشته و با روحیه مضاعف مقابل تیم سرخ پوش ظاهر خواهیم شد.

وی افزود: شرایط تیممان خیلی خوب است.

با توجه به این که 3 روز قبل بازی داشتیم فقط توانستیم 2 جلسه تمرین کنیم و امروز نیز عرق گیری داریم و تنها مشکلی که در تیم وجود دارد احتمال خستگی ناشی از فشار بازی هاست که البته پرسپولیس هم 3 روز قبل بازی سنگینی مقابل استقلال داشت.

سرپرست آبی پوشان سیرجانی عنوان کرد: تیم پرسپولیس امروز قبل از ظهر وارد شهر سیرجان شد و از ما درخواست زمین تمرین داشت که زمین مسابقه را در اختیارش قرار دادیم تا شرایط یک بازی خوب و زیبا فراهم شود.

فتح آبادی تصریح کرد: مسئولین گل گهر پاداش ویژه برای برد این بازی در نظر گرفته اند که این مساله انگیزه کادر فنی و بازیکنان را بالاتر برده است و امیدواریم که بازی با کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست گل گهر: پرسپولیسی ها ما را دست کم گرفته اند

سرپرست گل گهر: پرسپولیسی ها ما را دست کم گرفته اند