مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 12:022014-11-26بين الملل

از حضور 2 روزه فریدون در وین تا دود سفیدی که از کوبرگ خارج نشد


در سوم آذر ماه 1392 خبر تمدید توافق ژنو در حالی از چادر سفید خبرنگاران مخابره شد که شاید بسیاری انتظار شنیدن این خبر را نداشتند و چه بسا بسیاری از تحلیل هایی که حداقل از روز سه شنبه 27 آبان ماه شکل گرفته بود ، - به حقیقت نپیوست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 1+5 برای دست یابی به توافق جامع برای دومین بار پس از 10 دور مذاکره تمدید شد.

در سوم آذر ماه 1392 خبر تمدید توافق ژنو در حالی از چادر سفید خبرنگاران مخابره شد که شاید بسیاری به دنبال خروج دود سفید از هتل کوبورگ بودند و بسیاری از تحلیل هایی که از چند روز قبل شکل گرفته بود، به حقیقت نپیوست .

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و رییس تیم مذاکره کننده هسته ای به همراه تیم هسته ای که یک سالی است او را همراهی می کنند بامداد روز سه شنبه وارد وین شدند برای آغاز مذاکراتی که روزشمار پایان آن آغاز شده بود.

تیم مذاکره کننده در حالی وارد وین شد که یک هفته قبل در مسقط نهمین دور مذاکرات را برگزار کرده بود ، مذاکراتی که پیشرفتی نداشت و اعلام شد موارد اختلافی بین طرفین همچنان پا برجاست .

هر چند که در اولین روز مذاکرات در وین ناهار کاری به رسم دیرینه مذاکرات بین ظریف و کاترین اشتون در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ، اما این بار تعداد خبرنگاران و عکاسانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور 2 روزه فریدون در وین تا دود سفیدی که از کوبرگ خارج نشد

از حضور 2 روزه فریدون در وین تا دود سفیدی که از کوبرگ خارج نشد