مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 10:422014-11-26اقتصادي

پشت پرده واردات خودروهای دست دوم به جای نو


برخی دلالان، خودروهای کارکرده کشورهای همسایه را خریداری کرده و بعد از نو نوار کردن آن، تعویض برخی قطعات و صفر کردن کیلومتر، در بازار عرضه می کنند.

- تابناک نوشت: به آنها خودروهای خاکستری می گویند.

خودروهایی که از کشور امارات وارد ایران شده و راه بازار را در پیش گرفته اند و عموما هم به دست مصرف کنندگانی می رسند که تمایل به سواری گرفتن از خودروهای خارجی لوکس دارند، اما اطلاعات چندانی نسبت به این خودروهای خاکستری ندارند.

ماجرا از آنجا شروع می شود که خودروهای وارداتی صفر کیلومتری وارد بازار ایران شده اند که برخی نمایشگاه داران اتومبیل در سطح شهر، اگرچه از نو نبودن آنها اطلاع دارند، اما آنها را به جای خودروهای صفر کیلومتر به دست مصرف کنندگان می دهند و شاید هم هیچگاه آن مشتریان، متوجه نشوند که این خودرو نو نبوده است؛ چراکه کیفیت خودروهای خارجی آنقدر بالا است که حتی پس از چند ماه کار کردن هم دچار مشکل خاصی نشود که مصرف کننده را به این سوق دهد که شاید این خودرو دست دوم باشد.

برخی نمایشگاه داران خودرو پرده از فروش این خودروهای خاکستریب رمی دارند و می گویند که همکارانشان از طریق برخی دلالان، خودروهای کارکرده کشورهای همسایه به خصوص امارات متحده عربی را که این روزها مردمانش به لوکس گرایی رو آورده اند و به دلیل درآمد بالایی که دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده واردات خودروهای دست دوم به جای نو

پشت پرده واردات خودروهای دست دوم به جای نو