مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 10:172014-11-26بين الملل

چندی پیرامون بدافزار Regin و اظهارات جالب وزیر ارتباطات


اگر بنا بر مدعای اشپیگل، این بد افزار همان جاسوسی باشد که NSA طراحی کرده و به وسیله آن از اتاق خواب آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان فیلم برداری کرده است، - از دو روز گذشته انتشار گزارشاتی در خصوص بدافزار Regin که چندین کشور از جمله ایران را مورد هدف قرار داده است، در سطح خبرگزاری های بزرگ جهانی منتشر شد و تابناک موضوع ورود این بد افزار به کشور را به نقل از گزارش شرکت امنیتی سیمانتک برای اولین بار مطرح کرد – اینجا.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از این بد افزار به عنوان پیچیده ترین و خلاقانه ترین نمونه بد افزارهای طراحی شده تا کنون نام برده اند و حتی آن را بسیار پیچیده تر از بد افزارهای مشهور استاکس نت و فلیم ارزیابی کرده اند.

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این بد افزار روش ماژولار و قدم به قدم آن همراه با الگوهای امنیتی فوق العاده ربرای مخفی ماندن بوده است که کشف و رصد فعالیت آن را برای مدتها غیر ممکن ساخته بوده است.

همین امر منجر به آن شده که این بد افزار از سال 2008 فعالیت خود را آغاز کند و تا سال 2014 کسی از آن خبر دار نباشد.

علیرغم اینکه هم در گزارش امنیتی شرکت سیمانتک و هم کسپرسکی در خصوص این بد افزار اشاره شده که ایران از اهداف اصلی این بد افزار بوده، اخیرا وزیر ارتباطات در اظهاراتی قابل توجه گفته است: خبری از این ویروس که عنوان کردید نامش رین است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندی پیرامون بدافزار Regin و اظهارات جالب وزیر ارتباطات

چندی پیرامون بدافزار Regin و اظهارات جالب وزیر ارتباطات