مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 10:072014-11-26اجتماعي

رونمایی از 11 عنوان کتاب در حوزه پیشگیری و آگاه سازی


11 عنوان کتاب در حوزه پیشگیری و آگاه سازی و همچنین سلامت روانی و حمایت های روانی اجتماعی در بلایا با حضور رییس سازمان بهزیستی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر،کتابهایی در حوزه پیشگیری و آگاه سازی روز چهارشنبه در حاشیه نشست علمی آموزشی مدیران بهزیستی با حضور همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور رونمایی شد.

همایون هاشمی در این مراسم گفت: کتاب های رونمایی شده مربوط به نیمه اول سال هستند که قسمت عمده این کتاب ها چاپ نو و برخی دیگر نیز تجدید چاپ شده است.

به گفته وی ، توانمندسازی زنان، راهنمای عملی برای آموزش کودکان خیابانی، تشخیص گام به گام کم توانی ذهنی در کودکان، مرور بر ژنتیک بالینی، مشاوره ژنتیک چیست؟، راهنمای کمک های اولیه روانشناختی در فجایا و بلایا، راهنمای جامع سلامت روانی و حمایت های روانی اجتماعی در بلایا و وضعیت های اضطرار، راهنماهای کمک های اولیه روان شناختی در بلایا، دستورالعمل اجرایی دفتر توانمندسازی خانواده و زنان، گزارش اجرایی طرح تعیین سطوح توانمندی سرپرستان خانوار در سطح کشور از جمله این کتابها هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از کتاب های چاپ شده تخصصی و مورد نیاز کارشناسان و مددکاران بهزیستی است که با تیراژ محدود به چاپ می رسد، گفت: برخی دیگر کتاب ها با تیراژ بالا برای قشرهای مختلف تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 11 عنوان کتاب در حوزه پیشگیری و آگاه سازی

رونمایی از 11 عنوان کتاب در حوزه پیشگیری و آگاه سازی