مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 09:372014-11-26سياسي

چه کسانی طلب بانک ها را نمی دهند؟ / انتقاد از فشار به بانکها


رییس کل بانک مرکزی با اشاره به وجود برخی سوء جریانات برای جلوگیری از رسیدگی به مطالبات معوق بانکی، از وجود فشار به بانک ها برای اختصاص منابع به طرح های اجباری انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، ولی الله سیف با تاکید بر اینکه وضعیت عمومی اقتصاد کشور مطلوب است گفت: در اوایل دولت یازدهم یک هماهنگی نانوشته وجود داشته است و یکی از دلایل اصلی کسب دستاوردهای مهم در عرصه اقتصاد و تحقق اهداف، وجود همین همدلی هاست و لازم است این همراهی ها استمرار داشته باشد.

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های دولت تجربه گران بهای اعضای آن است افزود: در تصمیمات روزمره می بایست از تجربیات استفاده و از بروز خطاهای گذشته جلوگیری نماییم.

نظام بانکی معضلات فراوانی دارد اگر توقعات را متعادل کنیم، قطعا هماهنگی ها و همدلی ها بیشتر و در نتیجه دستاوردهای عظیم به دست خواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه سوء مدیریت منابع مالی صرفا متوجه نظام بانکی نیست تصریح کرد: اولین اقدامی که در گذشته نظام بانکی را به بیراهه کشاند، سوق دادن منابع اخذ شده از بانک ها به سمت دیگر بود این اشتباه به جای اینکه بانک ها را در خدمت تولید قرار دهد، موجب ضربه به بخش های تولیدی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی طلب بانک ها را نمی دهند؟ / انتقاد از فشار به بانکها

چه کسانی طلب بانک ها را نمی دهند؟ / انتقاد از فشار به بانکها