مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 09:322014-11-26حوادث

فرمانده انتظامی مرند خبر داد دستگیری سارقان باتری خودرو در مرند


فرمانده انتظامی مرند از دستگیری سه سارق باتری خودرو خبر داد.

- " از مرند، علی طاحونی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با وصول پرونده سرقت باتری خودرو در حوزه استحفاظی شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل کلانتری 11 طالقانی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: عوامل کلانتری 11 این شهرستان با همکاری پلیس آگاهی و پس از اقدامات پلیسی و اطلاعات به دست آمده و بررسی شیوه و شگردهای سرقت های صورت گرفته و انجام یک سری تحقیقات محسوس و نامحسوس سارقان سابقه دار و حرفه ای به نام های (ا.

د)، (ش.

د) و (ح.

م) را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: سارقان بعد از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفته در تحقیقات به عمل آمده به هشت فقره سرقت باتری انواع خودرو اعتراف کردند که با بازسازی صحنه های جرم تمامی سرقت ها مورد تایید قرار گرفت.

وی در آسیب شناسی صورت گرفته از متهمان گفت: علل سرقت اعتیاد، بیکاری، تحصیل مال و عدم توجه مالباختگان به هشدارهای پلیسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اعلام اینکه سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست که خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کرده و به هشدارهای پلیسی توجه لازم را داشته باشند و در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی مرند خبر داد دستگیری سارقان باتری خودرو در مرند

فرمانده انتظامی مرند خبر داد دستگیری سارقان باتری خودرو در مرند