مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 08:272014-11-26ورزشي

ترویج تفکر بسیجی در زمینه های علمی و آموزشی مورد توجه متولیان قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: توسعه و ترویج بسیج و تفکر بسیجی در زمینه های علمی و آموزشی باید مورد توجه جدی متولیان این حوزه قرار گیرد و همه مردم و مسئولان در این زمینه مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدنقی لطفی صبح چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان این استان اظهار داشت: بسیج امروز یک فرهنگ است که در ابعاد مختلف اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی معنا پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: توسعه و ترویج بسیج و تفکر بسیجی در زمینه های علمی و آموزشی باید مورد توجه جدی متولیان این حوزه قرار گیرد و همه مردم و مسئولان در این زمینه مشارکت کنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: با وجود تفکر بسیج دشمنان همواره از آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی مایوس بوده و این را مدیون تفکر بسیج هستیم.

لطفی تصریح کرد: امروز دشمنان که با جنگ نرم قصد نفوذ و آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند باید هوشیارتر از گذشته در برابر آنان ایستادگی کنیم.

وی بیان داشت: آمریکایی ها با ایجاد گروهک های تروریستی همچون داعش و به حاشیه کشاندن مذاکرات هسته ای تلاش می کنند مردم را از انقلاب، نظام و تفکر بسیجی دور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج تفکر بسیجی در زمینه های علمی و آموزشی مورد توجه متولیان قرار گیرد

ترویج تفکر بسیجی در زمینه های علمی و آموزشی مورد توجه متولیان قرار گیرد