مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 08:172014-11-26اقتصادي

کشف 87 درصدی قاچاق سوخت در بیله سوار مغان


87 درصدی قاچاق سوخت در بیله سوار مغان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردبیل، آرام حلیم فرماندار شهرستان بیله سوار در جلسه ی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیله سوار از کاهش 87 درصدی قاچاق سوخت امسال در این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

وی با اشاره به اینکه امسال 15 هزار و 80 لیتر گازوییل قاچاق در این شهرستان مرزی کشف و به انبار برگشت داده شد، اظهار کرد: علاوه بر این 37 هزار و 316 لیتر گازوییل از باک کامیون ها و 262 کیلو قطعات تراشکاری کشف و ضبط شد.

حلیم خاطرنشان کرد: امسال در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفقیت های خوبی داشته ایم و در قاچاق اقلام ضد فرهنگی شاهد کاهش 94 درصدی هستیم .

درحالی که قاچاق دارو، چای و سیگار در این شهرستان هنوز ریشه کن نشده و مقابله جدی با قاچاق این اقلام باید انجام شود.

فرماندار بیله سوار با اشاره به افتتاح سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار در 2300 مترمربع با صرف 120 میلیارد ریال در هفته گذشته، خبر داد و گفت: مسئولان گمرک باید نسبت به تجهیز این سالن و سایر نقاط بازرسی گمرک به دستگاه های به روز و مدرن و تجهیزات نظارتی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات نباید از اجناس و کالاهای خارجی استفاده کنند و صدا و سیما و رسانه های عمومی باید در زمینه نهادینه کردن فرهنگ مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 87 درصدی قاچاق سوخت در بیله سوار مغان

کشف 87 درصدی قاچاق سوخت در بیله سوار مغان