مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 05:572014-11-26بين الملل

اخبار مهم بین الملل در 12 ساعت گذشته+لینک خبر


اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره پیشرفت قابل توجه مذاکرات هسته ای ایران پس از توافق ژنو، تظاهرات در 120 نقطه آمریکا و تمدید تعلیق بخشی از تحریم های ایران به مدت 7 ماه توسط واشنگتن از اخبار مهم بین الملل در 12 ساعت گذشته اند.

- "، اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره عدم توافق با مقامات ایرانی برای بازگشایی سفارتخانه در ایران، تظاهرات در نیویورک در اعتراض به تصمیم دادگاه میسوری و محکومت حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم از سوی حزب الله از جمله اخبار مهم بین الملل در 12 ساعت گذشته هستند.

* وزیر خارجه انگلیس: برای بازگشایی سفارتخانه در ایران هنوز به توافق نرسیده ایم وزیر امور خارجه انگلیس در اظهار نظری کوتاه از عدم توافق با مقام های ایرانی در مسیر بازگشایی سفارتخانه این کشور در تهران خبر داد.

http://farsnews.

com/newstext.

php?nn=13930904001597#sthash.

Icx0rXIM.

dpuf" *تظاهرات در نیویورک در اعتراض به تصمیم دادگاه میسوری صدها نفر در خیابان های نیویورک درپی بی گناه شناخته شدن پلیس سفید پوست که مایکل براون جوان سیاه پوست را در فرگوسن به قتل رسانده بود، دست به تظاهرات زدند.

http://farsnews.

com/newstext.

php?nn=13930901001673#sthash.

6hhU2pHO.

dpuf" *حزب الله لبنان حمله نظامیان بحرینی به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد حزب الله لبنان در بیانیه ای حمله نظامیان آل خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار مهم بین الملل در 12 ساعت گذشته+لینک خبر

اخبار مهم بین الملل در 12 ساعت گذشته+لینک خبر