مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 02:172014-11-25ورزشي

نامجومطلق: روند رو به رشد آلومینیوم ادامه خواهد داشت


سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان، گفت: روند رو به رشد آلومینیوم ادامه خواهد داشت.

- مجید نامجو مطلق امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به بازی تیمش در مقابل شهرداری اردبیل که با نتیجه پنج بر دو به سود شاگردانش به پایان رسید، از روند رو به رشد این تیم در ادامه مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور صحبت کرد.

وی که تا همین دو هفته پیش با استعفا در آستانه ترک اردوی آلومینیوم قرار گرفته بود، بیان کرد: در این مسابقه تنها از بازی بازیکنانم در نیمه نخست رضایت دارم زیرا در نیمه دوم به دلیل این که چهار گل در نیمه نخست به ثمر رسانده بودند بازی خوب و دلچسپی از خود به نمایش نگذاشتند.

نامجو مطلق در مورد استعفایش و بازگشت دوباره اش گفت: استعفا من یک شوک برای تیم بود و مسئولان هم با این استعفا موافقت نکردند ولی لازم بود تا تیم به خودش بیاید و خوشبختانه از بازی قبل مقابل یزد این اتفاق افتاده است و امیدوارم که پیروزی های تیم ادامه داشته باشد تا هوادارن از ما راضی باشند.

وی در خصوص تیم شهرداری اردبیل هم گفت: این تیم یک تیم ضعیف نبود ولی تیم ما با کارهای گروهی موفق شد به پیروزی شیرین دست پیدا کند.

تا قبل از این بازی در جدول رده بندی این گروه تیم آلومینیوم با یک برد، سه مساوی، دو باخت و کسب 6 امتیاز در رده دهم و نماینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامجومطلق: روند رو به رشد آلومینیوم ادامه خواهد داشت

نامجومطلق: روند رو به رشد آلومینیوم ادامه خواهد داشت