مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 02:172014-11-25سياسي

امام جمعه قیدار: بسیج با قدرت خود ترس را به جان دشمنان نظام اسلامی انداخته است


بسیج در هشت سال دفاع مقدس حامی نظام اسلامی بوده و با قدرت خود ترس و لرز را در وجود دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران به وجود آورده است.

- حجت الاسلام سید علی طالبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهمیت بسیج اظهار داشت: بسیج یکی از الطاف الهی و معجزه های خداوند است.

وی با بیان اینکه بسیج از همان زمان تولد در تمام عرصه ها حضور داشته است، تصریح کرد: بسیج ابتدا در نبرد جنگ سخت وارد نبرد با دشمن شده و توانسته با وجود پیچیده ترین تاکتیک های دشمن معجزه هایی را به مردم نشان دهد.

این مسئول با اشاره به قدرت مقابله بسیج با دشمنان خاطرنشان کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس حامی نظام بوده و با قدرت خود ترس و لرز را در وجود دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی به وجود آورده است.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه امروزه نیز بسیج در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد، افزود: هیچ تند باد و طوفانی نمی تواند بسیج را از ریشه بکند.

*حضور بسیج محدود به زمان و فصل خاصی نیست طالبی با بیان اینکه حضور بسیج محدود به زمان و فصل خاصی نیست، گفت: بسیج در هر لحظه و در هر مقطع و در هر عرصه ای چه عرصه سیاست و چه در عرصه جنگ نرم و عمران و آبادی حضور داشته و پرونده ای درخشان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قیدار: بسیج با قدرت خود ترس را به جان دشمنان نظام اسلامی انداخته است

امام جمعه قیدار: بسیج با قدرت خود ترس را به جان دشمنان نظام اسلامی انداخته است