مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1393 ساعت 21:122014-11-25اقتصادي

در راستای کاهش حوادث انجام شد برگزاری رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در پارس جنوبی


رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در سطح ERC در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

این رزمایش در راستای کاهش پیامد حوادث در حفظ شاخص های جهانی ایمنی، واکنش درشرایط اضطراری و با موضوع آتش سوزی مخزن کاندنسیت برگزار و تمام مراحل به خوبی و با موفّقیّت به انجام رسید.

رزمایش ERC پالایشگاه اول با هدف آشنایی نفرات با خطرات موجود، ارتقای سطح آمادگی تمامی واحدهای عملیاتی و پشتیبانی و آمادگی تیم های واکنش در شرایط اضطراری، ارزیابی توان گروه های عملیاتی درگیر در حادثه و شناسایی نقاط قوت و ضعف و صدوراقدامات اصلاحی لازم، در یک کارگروه تخصصی طرح ریزی و انجام گرفته و به اجرا درآمد.

همچنین تمام واحدهای عملیاتی و پشتیبانی پالایشگاه اول در این رزمایش حضور داشته و آمادگی خود را برای روبرو شدن با شرایط اضطراری واقعی مورد سنجش قرار دادند.

گفتنی است تیم های کمکی آتش نشانی از پالایشگاه های دوم و سوم در کمک رسانی به پالایشگاه اول، نقش خود را به عنوان پالایشگاه های معین، به خوبی ایفا کردند.

در پایان رزمایش نیز جلسه ای به منظور بررسی نقاط قوت و قابل بهبود رزمایش برگزار و اقدامات اصلاحی لازم به منظور پیشگیری و کنترل فعالیت های سیستمی پالایشگاه تعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راستای کاهش حوادث انجام شد برگزاری رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در پارس جنوبی

در راستای کاهش حوادث انجام شد برگزاری رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در پارس جنوبی