مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1393 ساعت 21:022014-11-25اقتصادي

تدوین برنامه ترویج آموزش کارآفرینی


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار کاریابی ها را حلقه واسط میان کارجویان و کارفرمایان دانست و از تدوین برنامه عملیاتی ترویج آموزش کارآفرینی در وزارت کار خبر داد.

- حسن طایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی در کشور به عزم و اراده ملی و تعامل همه دستگاههای اجرایی نیاز دارد و وزارت کار در تلاش است تا با برنامه هایی که در دستور کار دارد نظیر گسترش مشاغل خانگی و خرد در جهت تحقق اهداف کارآفرینی در کشور گام بردارد.

وی از راه اندازی سایت خدمات شغلی برای دانش آموختگان و جویندگان کار خبر داد و با تاکید بر لزوم افزایش موسسات مشاوره شغلی و کاریابی تصریح کرد: بسیاری از کارجویانی که درصدد ورود به بازار کار هستند آشنایی کمی با مفهوم کاریابی دارند از این رو برای آشنایی بیشتر افزایش تعداد موسسات مشاوره شغلی و کاریابی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته طایی، وزارت کار به دنبال رصد آثار اشتغال برنامه های خود در بازار کار است و عمده برنامه هایی که در دستور کار دارد در راستای توسعه کارآفرینی و بهره مندی از سرمایه های انسانی طراحی شده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار در ادامه تهیه نقشه توسعه کارآفرینی کشور، کمک به ایجاد سازمان نظام کارآفرینی و طراحی بانک اطلاعات کارآفرینان را برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه ترویج آموزش کارآفرینی

تدوین برنامه ترویج آموزش کارآفرینی