مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1393 ساعت 20:572014-11-25سياسي

صدور 6 هزار کارت نذر اهدای خون در کشور/ امکان نذر آموزش اهدا برای معافین


رییس سازمان انتقال خون ایران ضمن اعلام این خبر که تاکنون شش هزار نفر کارت اهدای خون را پر کرده و تا اربعین به مراکز ما مراجعه و نذر خود را ادا می کنند، - اظهار کرد: همه مردم می توانند نذر اهدای خون داشته باشند و آن را در سایر ایام سال ادا کنند.

دکتر علی اکبر پورفتح الله در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه اهدای خون پیوندی ویژه با عشق و علاقه مردم به ائمه اطهار به ویژه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) دارد، اظهار کرد: بخشی قابل توجهی از اهدا کنندگان خون در کشور عزاداران حسینی هستند و ما بیشترین آمار اهداکننده خون را در ایام تاسوعا و عاشورا، اربعین حسینی و شب های قدر داریم.

وی در ادامه اعلام کرد: امسال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی 47 هزار و 962 نفر در سراسر کشور به مراکز اهدای خون مراجعه و از این میزان 39 هزار و 890 نفر خون اهدا کردند.

این آمار سه برابر ظرفیت عادی ما و در برخی استان ها چون آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام و اصفهان هفت برابر ظرفیت عادی گزارش شده است.

رییس سازمان انتقال خون ایران با بیان اینکه این سازمان با تمام ظرفیت در خدمت عزاداران حسینی و همه اهدا کنندگان خون است، گفت: انتقال خون نقش بزرگی در تغییر برخی فرهنگ های نادرست جامعه چون قمه زنی داشته است، به گونه ای که شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 6 هزار کارت نذر اهدای خون در کشور/ امکان نذر آموزش اهدا برای معافین

صدور 6 هزار کارت نذر اهدای خون در کشور/ امکان نذر آموزش اهدا برای معافین