مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1393 ساعت 20:422014-11-25سياسي

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع): بسیج مولفه اقتدار نظام اسلامی است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) امنیت پایدار ایران اسلامی را مدیون نیروهای بسیج دانست و گفت: بسیج یکی از مولفه های اقتدار نظام اسلامی است.

- " از قم، حجت الاسلام احمد احمدی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج ناحیه امام حسین (ع) که سه شنبه شب در مسجد جامع قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره جهانی خطر جریان های تکفیری و افراطی از دیدگاه علمای اسلام در قم بیان کرد: این همایش پیامدهای مثبت بسیاری به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی تعریف های بسیاری از بسیج دارند و این تعریف ها به خوبی بیانگر جایگاه و نقش بسیج در جامعه خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) سپاه قم با بیان اینکه حقیقت بسیج برای مردم باید تبیین شود، مطرح کرد: بسیج یکی از معجزات امام خمینی (ره) بوده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در هر نقطه ای از ایران اسلامی نقش موثری ایفا کرده است عنوان کرد: اگر بسیج در ایران اسلامی وجود نداشت امروز مردم ایران همانند دیگر کشورهای منطقه وضعیت نامناسبی داشتند.

احمدی با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه های سازندگی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی نقش بی نظیری داشته است، یادآور شد: بسیج یک تفکر، فرهنگ و اندیشه است که اگر در جامعه ای نمود پیدا کند آن جامعه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع): بسیج مولفه اقتدار نظام اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع): بسیج مولفه اقتدار نظام اسلامی است