مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1393 ساعت 20:372014-11-25سياسي

فارس گزارش می دهد قرآن حکیم دانش آموزی با شرح آیات منتشر شد+تصاویر


مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران، قرآن حکیم دانش آموزی را به منظور آگاهی بیشتر نوجوان از متن قرآن به همراه شرح آیات با اختصاص موضوعات مختلف منتشر کرده است.

- یکی از دیگر ویژگی های بسیار خوب این قرآن، این است که برخی موضوعات که برای سنین نوجوانی و دانش آموزان مورد سؤال است در این قرآن به صورت فهرست وار ارائه شده است و دانش آموز با انتخاب موضوع می تواند به صفحه، سوره و آیه مورد نظر درباره آن موضوع مراجعه کند.

در حقیقت موضوعات منتخب و جالب توجه دانش آموزان در 42 صفحه جمع آوری شده است و دانش آموزان می توانند با انتخاب موضوع به سمت صفحه مورد نظر، سوره و آیه موجود در قرآن هدایت شوند.

برخی موضوعات موجود در این قرآن شامل خدا کجاست؟ ، خدا می داند و شما نمی دانید ، آیا خدا را می توان دید؟ ، چهار نشانه از قدرت خدا ، درد و درمان ، باد و باران ، میوه ممنوع ، توفان نوح ، روزگار سیاه بنی اسراییل ، تورات و انجیل ، اصحاب کهف ، ذوالقرنین ، شق القمر ، شب قدر ، زمان قیامت ، نفخ صور ، بهای بهشت ، تغییر قبله ، مهریه ، خوراک های حرام ، ابلیس و ماجرای غدیر خم است.

انتهای پیام/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد قرآن حکیم دانش آموزی با شرح آیات منتشر شد+تصاویر

فارس گزارش می دهد قرآن حکیم دانش آموزی با شرح آیات منتشر شد+تصاویر