مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1393 ساعت 19:422014-11-25سياسي

فرمانده سپاه ناحیه گرگان: تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ معنویت، ایثار و اخلاص است


تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ معنویت، ایثار و اخلاص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری بسیج از گرگان، سیدعلی مهاجر در تجمع بسیجیان و حلقه های صالحین کارگاه بسیج شهدای تراشکاران شهدای صنعت و اتحادیه تراشکاران که امشب در حسینیه دزیانی ها شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در بسیج، تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی مدنظر ما است و بسیج را قائم به افراد ثبت‎نام کرده نمی‎دانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرگان افزود: تفکر بسیج  برگرفته از فرهنگ معنویت، ایثار و اخلاص است و مقام معظم رهبری در این خصوص می فرماید هر کس دلش برای سرنوشت کشور و دلش برای آینده این مملکت می‎سوزد بسیجی است و بر این حسب همه مملکت ما بسیجی هستند.

مهاجر با بیان اینکه بسیجیان بهترین افراد جامعه هستند، ابراز داشت: در حلقه های صالحین با دیدگاه تربیت سربازان امام زمانی ورود پیدا کرده ایم و بنا داریم که با برنامه های تربیتی و معرفتی در حلقه های صالحین جامعه را به سمت تمدن اسلامی بکشانیم.

حلقه های صالحین در ماموریت درون‎سازمانی خود به خود سازی می‎پردازد وی با بیان اینکه گوش به فرمان مقام معظم رهبری چرا که گوش مقام معظم رهبری بر دهان امام زمان (ع) است، افزود: حلقه های صالحین در ماموریت درون‎سازمانی خود به خود سازی می پردازند و در ماموریت برون‎سازمانی با نگاه به فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ناحیه گرگان: تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ معنویت، ایثار و اخلاص است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان: تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ معنویت، ایثار و اخلاص است