مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1393 ساعت 13:522014-11-25فناوري

وزیر ارتباطات : کمیته ای برای بررسی اختلال در اینترنت تشکیل شده است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بروز اختلالاتی در برخی شهرها و مناطق تهران گفت: برای حل این مشکل شرکت زیرساخت، مخابرات و شرکت های اینترنتی کمیته ای را تشکیل داده اند که زیر نظر سازمان تنظیم مقررات رادیویی به طور هفتگی موضوعات را بررسی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر ، محمود واعظی در حاشیه دیدار با معاون نخست وزیر آذربایجان در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون هفت میلیون کاربر اینترنت، بدون محاسبه کاربران تلفن های همراه داریم که در یکسال اخیر به دو برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به بهتر شدن محتوا و سرعت اینترنت در مقایسه با گذشته گفت: با ورود نسل سوم تلفن همراه، کاربران بیش از پیش گسترش خواهند یافت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص شناسایی ویروس جدید همانند استاکس نت افزود: از سال گذشته که پروژه امنیت شبکه راه اندازی شده است این مرکز در 24 ساعت بر اساس گزارش های اعلامی از ورود بسیاری از ویروسها جلوگیری می کند.

واعظی گفت: خبری از ورود ویروس جدید ندارم ولی قطعا این مرکز شناسایی ویروس های جدید را در دستور کار دارد.

وی در خصوص گذشت دولت از دریافت حق السهم خود از اپلیکیشن های تولید کارشناسان ایرانی افزود : این موضوع در کمیسیون تنظیم مقررات بررسی و در آیین نامه ای ابلاغ شده است؛ هرچند دولت نمی تواند بط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات : کمیته ای برای بررسی اختلال در اینترنت تشکیل شده است

وزیر ارتباطات : کمیته ای برای بررسی اختلال در اینترنت تشکیل شده است