مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1393 ساعت 10:122014-11-25ورزشي

در گروه سوم مقدماتی شیرژال نماینده قم در لیگ برتر کاراته مردان کشور شد


تیم کاراته مردان شیرژال به نمایندگی از قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر کاراته باشگاه های کشور به مصاف حریفان خواهد رفت.

- " از قم، امسال کاراته قم حضور پررنگ تری نسبت به فصول گذشته در مسابقات لیگ های کاراته باشگاه های کشور در هر دو بخش مردان و بانوان دارد و استعدادها و نوابغ کاراته قم در ترکیب این تیم ها به دنبال درخشش در سطح اول کاراته کشور هستند.

علاوه بر تیم هایی که در رده های سنی نوجوانان و جوانان در مسابقات فصل جاری لیگ های کاراته دختران و پسران باشگاه های کشور حضور دارند، یک تیم در رقابت های سوپر لیگ و یک تیم در پیکارهای لیگ برتر کاراته مردان کشور به نمایندگی از قم به میدان می روند در حالی که همین تعداد تیم در بخش بانوان در مسابقات سوپر لیگ و لیگ برتر بزرگسالان حضور خواهند یافت.

کاراته کاهای توانمند قمی در فصل جدید سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته مردان و بانوان باشگاه های کشور در حالی به میدان می روند که در بخش مردان تیم آذرخودرو نوین در سوپر لیگ و تیم شیرژال در لیگ برتر کاراته به نمایندگی از قم به مصاف حریفان می روند.

نماینده هیئت کاراته استان قم یعنی تیم آذرخودرو نوین از چهاردهم آذرماه در فصل جدید پیکارهای سوپر لیگ کاراته قهرمانی باشگاه های کشور به مصاف حریفان خود می رود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده در فدراسیون کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گروه سوم مقدماتی شیرژال نماینده قم در لیگ برتر کاراته مردان کشور شد

در گروه سوم مقدماتی شیرژال نماینده قم در لیگ برتر کاراته مردان کشور شد