مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 22:122014-11-24ورزشي

حاشیه های بوکس قهرمانی کشور تمامی ندارد


هیات اجرایی و تعدادی از داوران حاضر در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در لرستان به دلیل پرداخت نشدن پول هتل، شب گذشته حدود سه ساعت در لابی بودند و اجازه ورود به اتاق هایشان را نداشتند! - همایون اردلان، رییس کمیته بین الملل فدراسیون و عضو هیات ژوری برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور در بروجرد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در مورد اینکه چرا به اعضای هیات اجرایی و برخی داوران اجازه ورود به اتاقهایشان داده نشد؟ اظهار کرد: برخی مشکلات در بحث پرداخت نشدن پول وجود داشت که مسئولان دو هتل که میزبان هیات اجرایی و برخی داوران بودند شب گذشته اجازه ندادند این اعضا وارد اتاق هایشان بشوند.

وی افزود: ما مدتی را در لابی هتل نشستیم و بعد از اینکه دبیر فدراسیون و مسئولان ورزش شهرستان کار را پیگیری کردند این مشکل حل شد و سرانجام توانستیم به اتاق هایمان برویم.

رییس کمیته بین الملل فدراسیون در مورد میزبانی بروجرد گفت: بالاخره مسئولان هتل این تصمیم را برای گرفتن پول خود انجام دادند ولی کار مطلوبی نبود که بخواهند جلوی ورود میهمانان به اتاق هایشان را بگیرند.

اردلان در پاسخ به این سوال که شرایط بردبار، عضو کمیته اجرایی که چند روز قبل از سوی یکی از بوکسورهای خاطی مورد حمله قرار گرفته بود و به بیمارستان منتقل شد، چطور است؟ گفت: خدا را شکر خوب شده و از بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های بوکس قهرمانی کشور تمامی ندارد

حاشیه های بوکس قهرمانی کشور تمامی ندارد