مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 22:022014-11-24اجتماعي

کمبودی که می توان به فال نیک گرفت


طرح تجهیز کتابخانه های کلاسی مدرسه ها را در عین کمبودهایی که نظام آموزشی ما در زمینه تامین بودجه دارد، می توان به فال نیک گرفت.

- محمود برآبادی - عضو هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان - با بیان این مطلب به خبرنگار ادبیات و نشر ایسنا، گفت: آموزش و پرورش ما به لحاظ مالی و امکانات اختصاص یافته در وضعیت نامساعدی به سر می برد بنابراین چه به لحاظ استخدامی و چه به لحاظ کمک به توسعه فضاهای آموزشی بهینه با مشکل جدی مواجه است.

این نویسنده اظهار کرد: بحث تجهیز کتابخانه های کلاسی مدرسه ها که اخیرا توسط وزیر آموزش و پرورش مطرح شده، موضوعی است که آموزش و پرورش می تواند با کمک اولیای بچه ها آن را تا حدودی تامین کند.

اگرچه به نظر می رسد همین موضوع در نتیجه فشار افکار عمومی که بر این باور بوده اند که مدرسه های ما هیچ برنامه ای برای تجهیز فرهنگ مطالعه در بچه ها ندارند، کلید خورده است؛ یعنی به نظر می رسد، آموزش و پرورش ما در این زمینه بودجه و امکاناتی را در اختیار ندارد.

برآبادی با تاکید بر این که تجهیز کتابخانه های کلاسی مدرسه ها در همکاری با اولیا و بچه ها محقق خواهد شد، گفت: البته نظام آموزشی ما پیوسته این مساله را با خود داشته است که محدودیت های زیادی را در زمینه ورود کتاب ها به مدرسه ها ایجاد کرده و می کند، یعنی پیوسته بچه های ما در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی که می توان به فال نیک گرفت

کمبودی که می توان به فال نیک گرفت