مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 18:522014-11-24سياسي

سانتریفیوژها هرگز متوقف نمی شوند ، چرخ زندگی مردم نیز بهتر خواهد چرخید


ما باید مذاکرات را ادامه دهیم و این مذاکرات را با جدیت ادامه خواهیم داد.

منطق ما منطق مذاکره و تعامل و این است که حق ما باید گرفته شود، ما تحریم را ظالمانه می دانیم و باید قدم به قدم تحریم را برداریم ما باید حقوق هسته ای مان مورد اذعان و اعتراف جهانیان باشد .

- رییس جمهور با تاکید بر این که آینده روشن است و پیروزی نهایی در مذاکرات هسته ای با ملت ایران خواهد بود، اظهارداشت: منطق ایران، مذاکره و گفت و گو است و مذاکرات هسته ای با جدیت تا رسیدن به توافق نهایی ادامه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی دوشنبه شب در یک گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به اینکه از حقوق هسته ای ایران کوتاه نیامده و نخواهیم آمد، تصریح کرد: تردیدی در فعال ماندن فناوری و تاسیسات هسته ای ایران اسلامی وجود ندارد و امروز طرفهای مذاکره باور دارند که فشار و تحریم در برابر ایران بی نتیجه است.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه راه مذاکره به توافق نهایی منجر خواهد شد، گفت: سانتریفیوژها هرگز متوقف نمی شوند ، چرخ زندگی مردم نیز بهتر خواهد چرخید.

رییس شورای عالی امنیت ملی با قدردانی از حضور مردم در صحنه و پیگیری مستمر و لحظه به لحظه مسائل مهم کشور، اظهار داشت: هر چه ما موفقیت داریم در سایه حضور مردم، اجماع ملی و حمایت های مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانتریفیوژها هرگز متوقف نمی شوند ، چرخ زندگی مردم نیز بهتر خواهد چرخید

سانتریفیوژها هرگز متوقف نمی شوند ، چرخ زندگی مردم نیز بهتر خواهد چرخید