مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 17:272014-11-24سياسي

فرمانده سپاه ناحیه تالش: بسیج در جنگ نرم دشمن با تمام قوا ایستاده است


فرمانده سپاه ناحیه تالش با بیان اینکه بسیج در جنگ سخت امتحان خود را پس داده است، گفت: بسیج در جنگ نرم نیز با تمام قوا در مقابل دشمن ایستاده است.

- " از تالش، احمدرضا منشوری عصر امروز در جریان ویزیت رایگان اهالی روستاهای شلقون بخش حویق و شیخ محله خرجگیل بخش اسالم این شهرستان اظهار کرد: در این طرح چهار نفر از پزشکان عمومی منطقه تعداد 200 نفر از مردم روستاهای شلقون بخش حویق و شیخ محله خرجگیل اسالم را به صورت رایگان معاینه و ویزیت کردند.

وی افزود: تعدادی از مراجعه کنندگان این طرح به صورت سرپایی و برخی نیز به صورت معرفی به پزشکان متخصص در شهرستان ویزیت رایگان شدند.

فرمانده سپاه ناحیه تالش با بیان اینکه در هفته بسیج برنامه های شاخصی در سطح شهرستان برگزار می شود، تصریح کرد: تجمع بزرگ بسیجیان و رزمایش بزرگ گردان بیت المقدس با پنج گردان برگزار می شود.

وی دیدار چهره به چهره فرماندار تالش و اعضای شورای فنی اداره شهرستان با مردم دو روستای ویزنه و خرجگیل را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات بهتر و خوبی در هفته بسیج به مردم شهرستان تالش ارائه دهیم.

منشوری یکی از برنامه های اصلی تالش در هفته بسیج را تشکیل حلقه های صالحین عنوان کرد و ادامه داد: بسیج به معنای اعتقاد به ولایت فقیه و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ناحیه تالش: بسیج در جنگ نرم دشمن با تمام قوا ایستاده است

فرمانده سپاه ناحیه تالش: بسیج در جنگ نرم دشمن با تمام قوا ایستاده است