مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 16:272014-11-24اجتماعي

شهردار بستک خبر داد تبدیل آب نماهای بستک به پل


شهردار بستک از آغاز عملیات احداث سه پل در مرکز این شهر خبر داد و گفت: جایگزینی سازه سه آب نمای موجود با سازه پل وضعیت رفت و آمد در فصل بارندگی در این شهر را تا حدود زیادی بهبود می بخشد.

- " از بستک واقع در شمال غرب مرکز هرمزگان، محمد جلالی عصر امروز در جمع خبرنگاران از احداث سه پل و تخریب چهار آب نما در مرکز شهر بستک خبر داد.

وی افزود: وجود آب نماها در مرکز شهر همواره مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کرد به خصوص زمانی که دور برگردان ها در بستر آب نماها تعریف شده بود.

جلالی بهبود عبور و مرور و تسهیل در رفت و آمد را یکی از دلایل احداث این سه پل دانست و گفت: با توجه به اینکه بلوار معلم به عنوان بلوار کمربندی شهرستان تعریف شده بود، در فصل بارش و جاری شدن آب، ساعت ها وسایل نقلیه پشت آب نماها زمین گیر می شدند.

شهردار بستک با بیان اینکه مطالبه مردم در احداث این پل ها به حق است، افزود: احداث این پل ها یکی از دغدغه های مردم و مسئولان شهر بستک بود که با تصویب بخشی از اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان و مشارکت شهرداری عملیات احداث پل شکل اجرایی به خود گرفته است.

جلالی کل اعتبار مورد نیاز احداث 24 متر پل را 800 میلیون تومان برآورد کرد و گفت: 150 میلیون از اعتبار مورد نیاز از طریق کمیته برنامه ریزی و 650 میلیون دیگر از درآمدهای شهرداری بستک تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بستک خبر داد تبدیل آب نماهای بستک به پل

شهردار بستک خبر داد تبدیل آب نماهای بستک به پل