مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 14:472014-11-24ورزشي

منتقمی: پاداش چشمگیری در نظر گرفته ایم


سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت پاداش چشمگیری برای بازیکنان و کادر فنی این تیم در نظر گرفته است.

- بهروز منتقمی در گفت وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: تیم ما بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشت و ابتدا شرایط به گونه ای بود که همه فکر می کردند ما بازنده این بازی هستیم اما با برنامه هایی که آقای درخشان برای تیم در نظر گرفته بودند و بازیکنان انجام دادند دیدید که توانستیم پیروز میدان باشیم، از این بابت هم خوشحالم و از بازیکنان بابت تلاش هایی که انجام دادند تشکر می کنم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته اید، گفت: ما قرار است پاداش چشمگیری به بازیکنان بدهیم، این موضوع را باید در هیات مدیره به تصویب برسانیم و پس از آن مبلغ پاداش را رسما اعلام خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پیروزی بر تیم استقلال به این معنی نیست که این تیم ضعف دارد، استقلال هم یکی از تیم های بزرگ ایران است و از هواداران زیادی برخوردار است، من خوشحالم که دیروز شاهد یک بازی زیبا و و تماشاگرپسند بودیم.

انجام چنین بازی هایی به فوتبال ملی ما کمک می کند، اگر تیم های استقلال و پرسپولیس در اوج باشند تیم های ملی ما هم پیشرفت می کنند، امیدوارم پرسپولیس در آینده هم بازی های زیبایی به نمایش بگذارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقمی: پاداش چشمگیری در نظر گرفته ایم

منتقمی: پاداش چشمگیری در نظر گرفته ایم