مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 14:172014-11-24اجتماعي

پایش آب های مصرفی بخش فضای سبز و زراعی جنوب تهران


معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از پایش آب چاه ها و روان آب های شهری این منطقه که در بخش فضای سبز و زراعی این منطقه جنوبی استفاده می شود خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهری ایسنا، سعید شیرازی با بیان این مطلب گفت: در راستای پایش آلاینده های احتمالی زیست محیطی اعم از آب، هوا، صوت و.

برآورد میزان آلاینده های آب چاه ها و روان آب های مصرفی در بخش فضای سبز و زمین های زراعی پیرامون شهرری با مشارکت پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف در قالب طرح تحقیقی پژوهشی آغاز شده است.

شیرازی با اشاره به اینکه شناسایی منابع آلاینده زیست محیطی از اولویت های مدیریت شهری منطقه 20 است افزود: 70 درصد آب های سطحی شهر تهران به این منطقه جنوبی سرازیر می شود که به منظور استفاده بهینه از این منبع عظیم انرژی، پس از پایش و تعیین میزان آلاینده ها، سیستم تصفیه فاضلاب و پس آب های شهر تهران در محل مناسبی نصب خواهد شد تا علاوه بر رفع آلودگی های زیست محیطی، حجم آب های سالم مصرفی در بخش زراعی و فضای سبز افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 20، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه با اجرای طرح نصب سیستم های تصفیه روان آب های سطحی شهر تهران روزانه 5 هزار مترمکعب آب تصفیه شده و سالم استحصال می شود اظهار داشت: افزایش دریچه های زباله گیر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش آب های مصرفی بخش فضای سبز و زراعی جنوب تهران

پایش آب های مصرفی بخش فضای سبز و زراعی جنوب تهران