مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 14:022014-11-24اجتماعي

در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزان شیروانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند


کاروان دانش آموزان پسر شیروان با آیین بدرقه ویژه ای در قالب کاروان راهیان نور به مناطق سابق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

- " از شیروان، در این آیین که بعد از ظهر امروز برگزار شد، مسئولان شهرستان، نیروی مقاومت بسیج، آموزش پرورش، شماری از خانواده شهدا و والدین حضور داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شیروان در حاشیه آیین بدرقه این کاروان در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیروان گفت: این کاروان متشکل از 350 نفر دانش آموز پسر است که با استفاده از 8 دستگاه اتوبوس به این سفر معنوی اعزام شدند.

خلیل چاره ساز افزود: دانش آموزان در این سفر پنج روزه از یادمان های مناطق اروند، شلمچه، طلاییه، هویزه، دهلاویه دیدن خواهند کرد.

وی گفت: هر سال از این شهرستان دو هزار نفر دانش آموز دختر و پسر در غالب کاروان راهیان نور به مناطق سابق عملیاتی کشور اعزام می شوند تا بخش عملی درس آمادگی دفاعی را در مناطق عملیاتی فرا بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش شیروان اظهار کرد: طرح راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال ارزش ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان است.

وی اظهار کرد: مسئولیت روایتگران در اجرای این طرح برای انتقال ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان بسیار سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزان شیروانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزان شیروانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند