مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 13:322014-11-24سياسي

تازه های کتاب روی آنتن سیما


اقدام ارزنده برنامه صبحی دیگر شبکه آموزش در معرفی تازه های بازار کتاب، اقدامی شایسته و درخور تقدیر است و می تواند الگوی سایر برنامه های تلویزیونی نیز قرار گیرد.

- " - گروه ادبیات انقلاب اسلامی؛ یکی از اتفاقات خوب و مبارکی که در طول هفته کتاب امسال افتاد، اختصاص بخشی از برنامه صبحی دیگر به معرفی تازه های کتاب از شبکه آموزش بود که پخش چنین برنامه ای در گرماگرم برگزاری هفته کتاب به منظور فرهنگ سازی در حوزه کتاب و کتابخوانی و تقویت فرهنگ مطالعه گامی به جلو بود.

هر چند واقعیت تلخی ست ولی باید پذیرفت که در عصر حاضر ما لذت همنشینی و همنفسی با کتاب را که یاری مهربان و داناست از دست داده و با کمال تاسف  پرسه زدن در فضای مجازی را جایگزین کتاب و مطالعه کرده ایم که این جایگزینی ناصواب و ناعادلانه  تبعات منفی فراوانی را برای جامعه ما به همراه دارد که از آن غافلیم.

از این زاویه، اقدام ارزنده برنامه صبحی دیگر در اختصاص 15 دقیقه از وقت برنامه به معرفی تازه های بازار کتاب، اقدامی شایسته و درخور تقدیر است و می تواند الگوی سایر برنامه های تلویزیونی نیز قرار گیرد.

امید آن که چنین حرکت های خجسته ای فقط به هفته کتاب محدود نشود و آنان که دغدغه فرهنگ دارند تمهیداتی بیاندیشتد که این عادت خوب در جان جامعه ی  ما نهادینه شود ، به طوری که نه فقط در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه های کتاب روی آنتن سیما

تازه های کتاب روی آنتن سیما