مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 13:172014-11-24سياسي

مسلمانان در این شرایط متحد باشند


امام جماعت اهل سنت زاهدان، احیای تمدن غربی را هدف تکفیری ها و دشمنان دانست و گفت: در چنین شرایطی باید متحد باشیم و از هر گونه اهانت مذهبی پرهیز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مولوی عبدالحمید بعدازظهر دوشنبه در کنگره جهانی جریان های تکفیری و افراطی از دیدگاه علمای جهان اسلام که در موسسه امام کاظم(ع) در حال برگزاری است اظهار کرد: به جای اینکه ما غیبت یکدیگر را بکنیم و خدای ناکرده بغضی در دلمان باشد در این کنگره دور هم جمع شدیم که این محفل مایه نگرانی دشمنان است و این فضل، فضل رب العالمین است.

وی با قدردانی از آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی در برگزاری این کنگره گفت: کنگره جهانی جریان های تکفیری در این شرایط حائز اهمیت است چون جهان اسلام از دودستگی و تکفیر و افراط گرایی رنج می برد و تکفیر و تفرقه به اوج خود رسیده است.

مولوی عبدالحمید برگزاری این کنگره در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: قم مرکز ثقل جهان تشیع و یکی از شهرهای علمی است و امروز جمع قابل ملاحظه ای از علمای جهان اسلام در این کنگره حضور دارند.

تکفیر فتنه خطرناکی استامام جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره به گسترده بودن جمعیت مسلمانان در جهان تاکید کرد: برخی ها می خواهند این دین را در جمعی که خودشان اعتقاد دارند محدود کنند و فتنه تکفیر خطرناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان در این شرایط متحد باشند

مسلمانان در این شرایط متحد باشند