مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 13:072014-11-24فرهنگي

محمد احسانی روباه افخمی را از نزدیک دید


معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در روند بازدیدهای خود از پشت صحنه فیلم های سینمایی در دست تولید، از پشت صحنه فیلم روباه به کارگردانی بهروز افخمی بازدید و با عوامل این فیلم درباره روند تولید آن گفت وگو کرد.

- "، محمد احسانی معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در جریان بازدید از پشت صحنه فیلم سینمایی روباه در دیدار با افخمی کارگردان این اثر سینمایی گفت: مضامین پلیسی و جاسوسی یکی از موضوعات جذاب برای مخاطبان سینماست که متاسفانه سهم قابل قبولی در سبد تولیدات سینمایی ندارد.

وی توضیح داد: این گونه سینما معمولا قصه گو و قهرمان محور است که بر جذابیت آن می افزاید.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با مغتنم شمردن حضور بهروز افخمی و گروه تولید این کارگردان سینما که دارای سوابق خوب در ساخت آثار ارزشمند و پرمخاطب است اضافه  کرد: نگاه این فیلم هم در واقع نوعی ادای دین به دانشمندان جوانی است که عمر و جوانی و جان شیرین خود را در راه پیشرفت علمی کشور فدا کرده اند و امیدوارم بقیه مراحل تولید هم با موفقیت طی شود و در جشنواره و همینطور جدول اکران سال آینده شاهد یک فیلم خوب و جذاب باشیم.

روباه به تهیه کنندگی محمد پیرهادی است و گروه بازیگران آن را حمید گودرزی، بابک حمیدیان، آرش مجیدی و مرجان شیرمحمدی تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد احسانی روباه افخمی را از نزدیک دید

محمد احسانی روباه افخمی را از نزدیک دید