مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 08:572014-11-24اقتصادي

کارگاه آموزشی بازیافت ویژه مدیران در منطقه 8 برگزار شد


کارگاه آموزشی بازیافت و مدیریت پسماند ویژه مدیران و کارشناسان، با رویکرد بهینه سازی طرح تفکیک از مبدا، با حضور قائم مقام مدیریت پسماند،معاون امور مناطق، - قائم مقام شهردار منطقه و معاونت امور شهری در شهرداری منطقه 8 برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سید مرتضی موسوی، کاهش زباله های کلان شهر تهران و نیز جلوگیری از اتلاف سرمایه ملی ؛ آموزش همگانی شهروندان و مدیران و مسئولین شهری را از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

وی با اشاره به اقدامات معاونت امور شهری شهرداری منطقه 8 در بحث آموزش شهروندی اظهار داشت: این معاونت ضمن اجرای طرح تفکیک از مبدأ و نیز توزیع بروشورهای آموزشی مدارس و خانوارها اقدام به آموزش مربوط به مدیریت پسماند کرده و در کنار این اقدامات با چاپ و نصب بنرهای اطلاع رسانی زمینه را برای آموزش عموم شهروندان فراهم کرده است.

قائم مقام شهرداری منطقه 8 گفت: امیدوارم با برپایی هرچه بیشتر این کارگاه های آموزشی بتوانیم گام های بلندی در جهت بهینه سازی طرح تفکیک از مبدا برداریم.

موسوی در ادامه با اشاره به تفکیک روزانه بیش از 50 تن زباله در شرق تهران افزود: کاهش تولید پسماند و تفکیک زباله از مبدأ به عنوان دو مقوله مهم زندگی شهری است که باید به منظور تحقق عملی آن اقدامات فرهنگی قابل توجهی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی بازیافت ویژه مدیران در منطقه 8 برگزار شد

کارگاه آموزشی بازیافت ویژه مدیران در منطقه 8 برگزار شد